joi, 28 august 2014

Magda Ignat a început să compună versuri adresându-le urări şi comunicând gânduri frumoase prietenilor de pe Facebook. Încurajată de aceştia, numărul versurilor rimate a crescut, ceea ce a determinat-o pe autoare să se adreseze editurii Naţiunea care i-a tipărit volumul „Anotimpurile iubirii”.
Recent Magda a avut bucuria să-şi prezinte cartea la Biblioteca Orăşenrească din Agnita în faţa unui grup numeros de prieteni care au felicitat-o şi i-au urat succes în continuare.
Înconjurată de o mulţime de flori, autoarea le-a mulţumit celor care i-au împărtăşit marea bucurie, a mulţumit editorului şi mai ales prietenului Willi  din Germania care i-a sponsorizat cheltuielile de editare şi tipărire.
Celor care au fost alături de ea la acest eveniment le-a dăruit câte o carte cu dedicaţie şi autograf. Restul cărţilor le va vinde iar banii obţinuţi îi va dărui filialei de Cruce Roşie din Agnita a cărui membru fondator este.
I.B.

Poeziile mele

În liniștea zilelor și-a nopților
Am stat adesea versuri a compune
Cap la cap le-am adunat ușor
Și s-au născut frumoasele volume.

Mi-am așternut în scris lacrimi și bucurii
Sentimentele prin versuri le-am descris
Prin vise am pășit pe-aleea fericirii
Cu optimism m-am ridicat și din abis.


Cu ochii deschiși întotdeauna am visat
Dar nu e mult de când cu poezia cochetez
Adesea seara când mă-ntind în pat
Încep versurile să le inventez.

Uite-așa din vis în vis, vers după vers am croșetat
Și-ncet, încet toate pe rând, în poezii le-am aranjat
Și după cum se vede într-un volum le-am adunat
Și-n fața dumneavoastră acum, le-am etalat.

Magda Ignat