joi, 31 iulie 2014

A venit timpul să ne reîntoarcem în locul unde ne-am petrecut copilăria, locul care pentru noi înseamnă atât de mult, locul în care ne-am construit primele amintiri. Niciodată nu am abandonat acest loc pentru că oricât de departe am fi fost, el a rămas mereu în sufletele noastre.
În 16 august avem ocazia să retrăim acele amintiri, cu aceeaşi prieteni din copilărie, pe aceleaşi uliţe. Pentru fiecare dintre noi Vecerdul este acasă şi de fiecare dată când vorbim cuiva de Vecerd spunem că este satul meu..
Să spunem fiecare acum „Satul meu, mă-ntorc acasă”
Pentru confirmarea prezenței accesați pagina evenimentului Satul meu, mă-ntorc acasă!
Specificați deasemenea numărul de persoane.
Anunțați totodată prietenii, rudele care au copilărit în Vecerd despre eveniment.
Vă așteptăm să vă întoarceți acasă, în satul vostru!
Bogdan Albu