joi, 28 februarie 2013

Vă mulţumesc! Vă mulţumesc că aţi venit în număr atât de mare/ aproximativ 25000 de personae. Sunt atât de impresionat. Am venit din România, din Transilvania, pentru că ne-am săturat.
Şi noi ne-am săturat să vină din Occidentul bogat “landgrobber” (hoţii de terenuri agricole) care le fură la aproape 5 milioane de mici fermieri de la noi, sursa de venit şi de existenţă.
Ne-am săturat că până şi impozitele noasre, ale celor mici ajung  la cei mari şi bogaţi, că politicienii noştri să sprijine acest lucru, aşa cum sprijină şi multinaţionalele agrochimice. Ne-am săturat să finanţăm aşa ceva din banii noştri!
Conform recensământului populaţiei din 2011, în România existau 4,7 milioane de gospodării ţărăneşti, 4,7 milioane într-un stat membru U.E.! majoritatea fiind ferme de dimensiuni foarte mici. Gospodării minunate care lucrează sustenabil! Împotriva acestora se pune în practică un veritabil genocide, chiar acum când vă vorbesc vouă!
Ştiu, ştiu unora dintre politicieni nu le place acest cuvânt dar exact despre asta este vorba, deoarece în România şi în ţările estice ale UE mai există un popor al ţăranilor. Aici la voi, poporul ţăranilor, care reînvie din propria cenuşă, ca pasărea Phoenix.
Noi suntem viitorul! Noi venim din viitor!
Sunt de trei zile în Berlin şi am participat déjà la câteva dezbateri despre landgrabbing ş.a.m.d.p.
Şi în acest răstimp – nu v-am spus , dar acasă am nevasta şi cinci copii… şi şapte vite în grajd. Şi în aceste trei zile de când sunt la Berlin, la mine în grajd s-au născut doi viţei. Şi pentru că ieri am fost la târgul de agricultură “Gruene Woche”, le-am văzut acolo şi pe cele două doamne puternice, care, la ora actuală conduc destinele agriculturii la voi, am hotărât ca , odată reinters acasă, îmi voi boteza cei doi viţei “Ilse” şi “Angela” (Ilse Aigner şi Angela Markel, ministrul agriculturii, respective cancelarul Germaniei) Ilse cea puternică şi Angela cea puternică.
Însă…nu vă bucuraţi prea devreme oameni buni! Aceşti doi viţei sunt în mare  pericol din cauza  unei epidemii. Şi dacă aceşti nu vor învăţa că viitorul le aparţine micilor fermieri şi nu multinaţionalelor, atunci Ilse şi Angela vor crăpa răpuse de o boală numită “sinucidere politică”.
Această tendinţă vine dinspre Est – sinuciderea politică – şi de ea vor muri toţi politicienii care nu sprijină agricultura ţărănească, care ne exploatează şi care sprijină cu banii noştrii multinaţionalele şi industria chimică americană. Aşadar vă mulţumesc mult că aţi venit din viitor pentru a cuceri prezentul, pentru agricultura ţărănească.!
Vă mulţumesc frumos!
Vrem agricultură ţărănească